Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí (etapa 2)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39915504" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39915504 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí (etapa 2)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva je souhrnnou výzkumnou zprávou o průběhu řešení a dosažených výsledcích úkolu technického rozvoje SŽDC &quot;Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí&quot;, řešeného na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice v letech 2018-2019. V rámci této zprávy je pozornost zaměřena především na analýzu vlivu klíčových parametrů kolejových vozidel na poškozování infrastruktury silovými účinky vznikajícími za jízdy; tato analýza je založena na hodnocení výsledků simulačních výpočtů. V návaznosti na to je zde proveden návrh metodiky kvantifikace dynamických účinků jízdy vozidel na trať, včetně rozboru možností implementace nové metodiky do současného systému zpoplatnění železniční dopravní cesty v podmínkách SŽDC. Prezentovány jsou rovněž dosažené výsledky vyhodnocení experimentální části řešení úkolu, která byla zaměřena na sledování vývoje poškození koleje ve vybraných traťových úsecích.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of dynamic effects of vehicle run with respect to track maintenance (stage 2)

  • Popis výsledku anglicky

    This report summarizes the research activities and their results reached in framework of the project &quot;Analysis of dynamic effects of vehicle run with respect to track maintenance&quot; which was solved at the Faculty of Transport Engineering of the University of Pardubice for the Czech railway infractructure manager &quot;SŽDC&quot; in 2018-2019. In this report, the attention is paid especially to the analysis of influence of key parameters of railway vehicles on damaging force effects on the infrastructure at their run; the analysis is based on evaluation of the multi-body simulation results. Subsequently, a proposal of a methodology for quantification of dynamic effects of vehicle run on the track (including an analysis of possible implementation of this new methodology into the current track access charge system in the Czech republic) is performed. The reached results of the experimental part of the research project (focused on monitoring of track wear in selected track sections) are also presented.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    131

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

  • Verze