Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Establishing Line Throughput with Regard to the Operation of Longer Trains

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F21%3A39917308" target="_blank" >RIV/00216275:25510/21:39917308 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352146521001708" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352146521001708</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.trpro.2021.02.011" target="_blank" >10.1016/j.trpro.2021.02.011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Establishing Line Throughput with Regard to the Operation of Longer Trains

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the issue of capacity of railway infrastructure in connection with the operation of freight trains with a length of up to 740 m. First, the facts in the field of the arrangement of railway infrastructure elements that may have a potential impact on capacity will be listed. Subsequently, there will be proposed indicators that can be used for detection of possible changes in capacity, due to the operation of trains with a length of 740 m. In the last phase, several simulation scenarios will be realized in the OpenTrack program. In these scenarios 740 m long trains will be deployed on the selected routes of the model timetable. The simulation results will eventually be evaluated using previously proposed indicators.

  • Název v anglickém jazyce

    Establishing Line Throughput with Regard to the Operation of Longer Trains

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of capacity of railway infrastructure in connection with the operation of freight trains with a length of up to 740 m. First, the facts in the field of the arrangement of railway infrastructure elements that may have a potential impact on capacity will be listed. Subsequently, there will be proposed indicators that can be used for detection of possible changes in capacity, due to the operation of trains with a length of 740 m. In the last phase, several simulation scenarios will be realized in the OpenTrack program. In these scenarios 740 m long trains will be deployed on the selected routes of the model timetable. The simulation results will eventually be evaluated using previously proposed indicators.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF17_049%2F0008394" target="_blank" >EF17_049/0008394: Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transportation Research Procedia

  • ISBN

  • ISSN

    2352-1457

  • e-ISSN

    2352-1465

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    80-90

  • Název nakladatele

    Elsevier Science BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    22. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku