Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multi-body simulační model vozu jednopodlažní elektrické jednotky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F23%3A39920246" target="_blank" >RIV/00216275:25510/23:39920246 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multi-body simulační model vozu jednopodlažní elektrické jednotky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nově vytvořený multi-body modelu vozu jednopodlažní elektrické jednotky ŠKODA 10Ev je jedním z plánovaných výstupů řešení projektu Technologické agentury ČR ev. č. CK04000210 (identifikační číslo výsledku CK04000210-V3). Tento model byl vytvořen v programovém systému SJKV, který je dlouhodobě vyvíjen na Dislokovaném pracovišti Dopravní fakulty Jana Pernera v České Třebové, čímž vznikla nová varianta systému SJKV-10Ev. Nejvýznamnějším specifikem nového modelu je implementace semiaktivního řízení příčných a svislých tlumičů sekundárního vypružení s využitím algoritmu SkyHook Linear. V rámci dalšího řešení projektu bude vytvořený simulační model sloužit pro další vývoj a optimalizaci semiaktivního systému tlumení. Součástí výsledku je popis modelu uvedený ve zprávě č. SAEMU-2023-TM-02.

  • Název v anglickém jazyce

    Multi-body simulation model of an EMU vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    The newly created multi-body model of a vehicle of an electric multiple unit (EMU) ŠKODA 10Ev is one of the planned outputs of the R&amp;D project of the Technology Agency of the Czech Republic No. CK04000210 (output ID: CK04000210-V3). The model was created in the multi-body simulation tool SJKV which is being developed at the Subsidiary of the Faculty of Transport Engineering of the University of Pardubice in Česká Třebová; the new version named SJKV-10Ev was created. The most significant particularity of the new model is an implementation of the semi-active control of lateral and vertical secondary dampers using SkyHook Linear algorithm. In framework of further research work, this MBS model will be used for optimization of the semi-active damping system. A model description in the research report No. SAEMU-2023-TM-02 is a part of this output.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK04000210" target="_blank" >CK04000210: Semiaktivní systém tlumení pro jednopodlažní elektrickou jednotku</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů