Analýza vlivu jízdních obrysů na namáhání kol elektrické jednotky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F24%3A39921873" target="_blank" >RIV/00216275:25510/24:39921873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vlivu jízdních obrysů na namáhání kol elektrické jednotky
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva uvádí výsledky smluvního výzkumu zaměřeného na jízdní obrysy kol pro elektrickou jednotku v daném železničním provozu. Na základě simulačních výpočtů je posouzeno namáhání kol (kontaktní tlak, číslo opotřebení) pro několik variant jízdních obrysů a jsou učiněny závěry o vhodnosti alternativních uvažovaných jízdních obrysů.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the influence of wheel profiles on the loading of the wheels of an EMU
Popis výsledku anglicky
The report describes the results of a commercial research task focused on wheel profiles for an electric multiple unit in given railway service. Based on numerical simulations, wheel loading (contact pressure, wear number) is assessed for several wheel profile shapes and conclusions are made about the suitability of alternative wheel profiles.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
59
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Škoda Pars a.s.
Verze
—