Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F14%3A39898498" target="_blank" >RIV/00216275:25520/14:39898498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními.
Název v anglickém jazyce
Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients
Popis výsledku anglicky
Nowadays, when patients are more picky and choose for themselves the best medical treatment facilities, the focus on the quality of care is an essential part of hospital management. Competition among hospitals is growing rapidly. Primarily, the quality of care is systematically evaluated using a set of audits such as accreditation etc. However, an important aspect of quality of care should also be assessed by the patients. Our research was focused on patient satisfaction. The aim of this research was todetermine the level of quality of care in ambulances in hospitals in Pardubice region. The research was conducted using anonymous questionnaires concerning satisfaction with the care received from patients. Patient satisfaction was assessed at three criteria: the ambulance service, staff attitude and medical and nursing care. Identical Questionnaires were handed out at the collection period to patients treated in one of the ambulances of 5 Hospitals in the Region. The results were stati
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
1. Mezinárodní konference s tématem: Kvalita a její perspektivy
ISBN
978-80-7395-773-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
29-34
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
23. 4. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—