Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F14%3A39898498" target="_blank" >RIV/00216275:25520/14:39898498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, when patients are more picky and choose for themselves the best medical treatment facilities, the focus on the quality of care is an essential part of hospital management. Competition among hospitals is growing rapidly. Primarily, the quality of care is systematically evaluated using a set of audits such as accreditation etc. However, an important aspect of quality of care should also be assessed by the patients. Our research was focused on patient satisfaction. The aim of this research was todetermine the level of quality of care in ambulances in hospitals in Pardubice region. The research was conducted using anonymous questionnaires concerning satisfaction with the care received from patients. Patient satisfaction was assessed at three criteria: the ambulance service, staff attitude and medical and nursing care. Identical Questionnaires were handed out at the collection period to patients treated in one of the ambulances of 5 Hospitals in the Region. The results were stati

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    1. Mezinárodní konference s tématem: Kvalita a její perspektivy

  • ISBN

    978-80-7395-773-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    29-34

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    23. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku