Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Definice internetové komunikační strategie na Univerzitě Pardubice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F07%3A00005224" target="_blank" >RIV/00216275:25530/07:00005224 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Defining a New Internet Communication Strategy at the University of Pardubice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A project on new Internet presentation and communication is being carried out at the University of Pardubice. The need of a new solution comes out from up-to-date requirements for communication within the increase of the University?s competitive advantage in the national as well as international environment. The Internet is becoming a more and more important source of information, for some target groups of mutual communication it is often the only one. For this reason it is necessary to optimise the currently used technology and the contents of website presentation according to new trends. The starting point for the new solutions is the formation of a University communication Internet strategy, which will comprehend the main communication objectives.

  • Název v anglickém jazyce

    Defining a New Internet Communication Strategy at the University of Pardubice

  • Popis výsledku anglicky

    A project on new Internet presentation and communication is being carried out at the University of Pardubice. The need of a new solution comes out from up-to-date requirements for communication within the increase of the University?s competitive advantage in the national as well as international environment. The Internet is becoming a more and more important source of information, for some target groups of mutual communication it is often the only one. For this reason it is necessary to optimise the currently used technology and the contents of website presentation according to new trends. The starting point for the new solutions is the formation of a University communication Internet strategy, which will comprehend the main communication objectives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Virtual University Preceedings

  • ISBN

    978-80-89316-09-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    78-82

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univezita v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava, SK

  • Datum konání akce

    14. 12. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku