Definice internetové komunikační strategie na Univerzitě Pardubice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F07%3A00005224" target="_blank" >RIV/00216275:25530/07:00005224 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Defining a New Internet Communication Strategy at the University of Pardubice
Popis výsledku v původním jazyce
A project on new Internet presentation and communication is being carried out at the University of Pardubice. The need of a new solution comes out from up-to-date requirements for communication within the increase of the University?s competitive advantage in the national as well as international environment. The Internet is becoming a more and more important source of information, for some target groups of mutual communication it is often the only one. For this reason it is necessary to optimise the currently used technology and the contents of website presentation according to new trends. The starting point for the new solutions is the formation of a University communication Internet strategy, which will comprehend the main communication objectives.
Název v anglickém jazyce
Defining a New Internet Communication Strategy at the University of Pardubice
Popis výsledku anglicky
A project on new Internet presentation and communication is being carried out at the University of Pardubice. The need of a new solution comes out from up-to-date requirements for communication within the increase of the University?s competitive advantage in the national as well as international environment. The Internet is becoming a more and more important source of information, for some target groups of mutual communication it is often the only one. For this reason it is necessary to optimise the currently used technology and the contents of website presentation according to new trends. The starting point for the new solutions is the formation of a University communication Internet strategy, which will comprehend the main communication objectives.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Virtual University Preceedings
ISBN
978-80-89316-09-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
78-82
Název nakladatele
Slovenská technická univezita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava, SK
Datum konání akce
14. 12. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—