WWW - nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017427" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017427 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
WWW - nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá využitím internetu pro efektivní komunikaci. Protože jeden ze základních cílů vysokoškolského vzdělávání by mohla být úzká spolupráce mezi vysokou školou a odpovídajícím průmyslovým odvětvím. Na www prezentaci vysoké školy jsou kladeny stejné požadavky jako na prezentaci firemní. Na základě analýzy jsou navržena opatření směřující k efektivní komunikaci .
Název v anglickém jazyce
WWW- University Marketing Communication Instrument
Popis výsledku anglicky
Advanced communication strategy based on Internet form enough opportunities for efficient and useful communication. Because one of the basic aims of university education should be close cooperation between university institution and relevant industry branch, the web presentation should meet the same requirements as in profitable sphere. Based on performed analysis I designed recommendation to make communications of the universities by internet more effective.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—