Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

WWW - nástroj marketingové komunikace vysokých škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017427" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017427 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    WWW - nástroj marketingové komunikace vysokých škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá využitím internetu pro efektivní komunikaci. Protože jeden ze základních cílů vysokoškolského vzdělávání by mohla být úzká spolupráce mezi vysokou školou a odpovídajícím průmyslovým odvětvím. Na www prezentaci vysoké školy jsou kladeny stejné požadavky jako na prezentaci firemní. Na základě analýzy jsou navržena opatření směřující k efektivní komunikaci .

  • Název v anglickém jazyce

    WWW- University Marketing Communication Instrument

  • Popis výsledku anglicky

    Advanced communication strategy based on Internet form enough opportunities for efficient and useful communication. Because one of the basic aims of university education should be close cooperation between university institution and relevant industry branch, the web presentation should meet the same requirements as in profitable sphere. Based on performed analysis I designed recommendation to make communications of the universities by internet more effective.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    80-248-1166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku