Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000566" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku komunikace vysokých škol s veřejností ? především s potenciálními zákazníky, studenty středních škol. Smyslem a základní myšlenkou bylo zpracovat změny na mediálním trhu, definovat trendy tisku, rádia, televize, internetu, venkovní a mobilní reklamy, kinoreklamy a videoreklamy. Analyzovat reálnou situaci vysokých škol vzhledem ke snižujícímu se počtu potenciálních uchazečů o studium. Diskutovat možnosti obsahově zajímavé komunikace škol v různých médiích, která by měla spoluvytvářet kladné image, vzbuzovat pozornost široké veřejnosti, vést potenciální studenty k rozhodnutí ?k nákupu?.
Název v anglickém jazyce
Communication Potential of the Medium, their Use in Communication with Public Universities
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on communication with the public universities - especially with potential customers, high school students. The purpose and basic idea was to handle changes in the media market, define the trends of press, radio, television, Internet,and mobile outdoor advertising, cinema and video. Analyze the real situation of universities due to the declining number of potential applicants. Discuss the possibility to have an interesting communication schools in various media, which should help tocreate a positive image, arouse public attention, leading to potential students decide "to buy".
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
ISBN
978-80-87952-07-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
495-504
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—