Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000566" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku komunikace vysokých škol s veřejností ? především s potenciálními zákazníky, studenty středních škol. Smyslem a základní myšlenkou bylo zpracovat změny na mediálním trhu, definovat trendy tisku, rádia, televize, internetu, venkovní a mobilní reklamy, kinoreklamy a videoreklamy. Analyzovat reálnou situaci vysokých škol vzhledem ke snižujícímu se počtu potenciálních uchazečů o studium. Diskutovat možnosti obsahově zajímavé komunikace škol v různých médiích, která by měla spoluvytvářet kladné image, vzbuzovat pozornost široké veřejnosti, vést potenciální studenty k rozhodnutí ?k nákupu?.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication Potential of the Medium, their Use in Communication with Public Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on communication with the public universities - especially with potential customers, high school students. The purpose and basic idea was to handle changes in the media market, define the trends of press, radio, television, Internet,and mobile outdoor advertising, cinema and video. Analyze the real situation of universities due to the declining number of potential applicants. Discuss the possibility to have an interesting communication schools in various media, which should help tocreate a positive image, arouse public attention, leading to potential students decide "to buy".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    495-504

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku