Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Communication Trends in Higher Education Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000570" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Communication Trends in Higher Education Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Post in the introductory chapter defines the parties involved in communication of university in its internal and external environment. It urges to new trends (content, mobile marketing, social media, mobile-friendly solution, inbound marketing, real timebidding), which, when it is properly used, can help to create a positive image of school in the eyes of the wide public, these trends are the carriers of competitive advantage, tool for building loyalty of employees, students, graduates, sponsors, employers, etc. Graphic image of the perception of advertising by potential students and the following verbal comment affirm the need of using new trends for the visibility of school and getting the attention of the Internet generation X, Y, Z.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication Trends in Higher Education Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Post in the introductory chapter defines the parties involved in communication of university in its internal and external environment. It urges to new trends (content, mobile marketing, social media, mobile-friendly solution, inbound marketing, real timebidding), which, when it is properly used, can help to create a positive image of school in the eyes of the wide public, these trends are the carriers of competitive advantage, tool for building loyalty of employees, students, graduates, sponsors, employers, etc. Graphic image of the perception of advertising by potential students and the following verbal comment affirm the need of using new trends for the visibility of school and getting the attention of the Internet generation X, Y, Z.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    63-67

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus