Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000571" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek v úvodní kapitole definuje strany zainteresované na komunikaci vysoké školy v jejím interním a externím prostředí. Upozorňuje na nové trendy (obsahový, mobilní marketing, sociální média, mobile-friendly řešení, inbound marketing, real-time bidding), které, pokud jsou správně užívány, pomáhají dotvářet kladné image školy v očích široké veřejnosti, jsou nositelem konkurenční výhody, nástrojem budování loajality zaměstnanců, studentů, absolventů, sponzorů, zaměstnavatelů, atd. Grafické znázorněnívnímání reklamy vysoké školy jejími potenciálními studenty a následní slovní komentář potvrzují nutnost využívání nových trendů pro zviditelnění školy a získání pozornosti internetové generace X, Y, Z, C.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication Trends in Higher Education Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Post in the introductory chapter defines the parties involved in communication of university in its internal and external environment. It urges to new trends (content, mobile marketing, social media, mobile-friendly solution, inbound marketing, real timebidding), which, when it is properly used, can help to create a positive image of school in the eyes of the wide public, these trends are the carriers of competitive advantage, tool for building loyalty of employees, students, graduates, sponsors, employers, etc. Graphic image of the perception of advertising by potential students and the following verbal comment affirm the need of using new trends for the visibility of school and getting the attention of the Internet generation X, Y, Z, C.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUAERE 2014

  • ISBN

    978-80-87952-04-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    232-241

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku