Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000571" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000571 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek v úvodní kapitole definuje strany zainteresované na komunikaci vysoké školy v jejím interním a externím prostředí. Upozorňuje na nové trendy (obsahový, mobilní marketing, sociální média, mobile-friendly řešení, inbound marketing, real-time bidding), které, pokud jsou správně užívány, pomáhají dotvářet kladné image školy v očích široké veřejnosti, jsou nositelem konkurenční výhody, nástrojem budování loajality zaměstnanců, studentů, absolventů, sponzorů, zaměstnavatelů, atd. Grafické znázorněnívnímání reklamy vysoké školy jejími potenciálními studenty a následní slovní komentář potvrzují nutnost využívání nových trendů pro zviditelnění školy a získání pozornosti internetové generace X, Y, Z, C.
Název v anglickém jazyce
Marketing Communication Trends in Higher Education Environment
Popis výsledku anglicky
Post in the introductory chapter defines the parties involved in communication of university in its internal and external environment. It urges to new trends (content, mobile marketing, social media, mobile-friendly solution, inbound marketing, real timebidding), which, when it is properly used, can help to create a positive image of school in the eyes of the wide public, these trends are the carriers of competitive advantage, tool for building loyalty of employees, students, graduates, sponsors, employers, etc. Graphic image of the perception of advertising by potential students and the following verbal comment affirm the need of using new trends for the visibility of school and getting the attention of the Internet generation X, Y, Z, C.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
QUAERE 2014
ISBN
978-80-87952-04-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
232-241
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—