Marketing ve školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002753" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002753 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing ve školství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na využívání marketing v oblasti středních škol. Vzhledem k ubývajícímu počtu studentů musejí školy o nové studenty bojovat a to pro ně znamená začít využívat marketingové techniky. V konkurenčním prostředí nelze se prezentovat jen kvalitou výuky, ale škola musí použít strategie marketingového mixu.
Název v anglickém jazyce
Marketing in Education
Popis výsledku anglicky
This contribution is focused on the use of marketing in schools. Due to the declining number of students they have to fight for new students and it means to them to begin to use marketing techniques. In a competitive environment, not to present only thequality of education, but the school must use the strategy of the marketing mix.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z III. ročníku mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd.
ISBN
978-80-7478-645-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
71-78
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Místo vydání
Olomouc, Česká republika
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
29. 4. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—