Marketingové řízení ve školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002498" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení ve školství
Popis výsledku v původním jazyce
S klesajícím počtem studentů musí školy bojovat o nové studenty, a to znamená, že pro ně začínají přemýšlet o marketingu a připravují marketingový plán. V konkurenčním prostředí školy se nejedná jen o kvalitu jejich výuky, ale také o využívání marketingové strategie v řízení. Marketingový průzkum školy by měly reagovat na požadavky svých stávajících i potenciálních zákazníků. Na základě toho pak připravit vhodnou kombinaci marketingového mixu s ohledem na tradici a kulturu školy.
Název v anglickém jazyce
Marketing Management in Education
Popis výsledku anglicky
With the declining number of students they have to fight for new students and it means for them to start thinking about marketing and prepare a marketing plan. In the competitive environment of the school can not only present the quality of their teaching, but they should use a marketing strategy in their management. Using survey the school should respond to the requirements of their current and potential clients. Prepare an appropriate combination of marketing mix with respect to the tradition and culture of the school. It is also important use of attractive new marketing methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VI. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE DOKTORANDŮ A MLADÝCH VĚDECKÝCH PRACOVNÍKŮ
ISBN
978-80-7248-901-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
241-249
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
8. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—