Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení ve školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002498" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení ve školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S klesajícím počtem studentů musí školy bojovat o nové studenty, a to znamená, že pro ně začínají přemýšlet o marketingu a připravují marketingový plán. V konkurenčním prostředí školy se nejedná jen o kvalitu jejich výuky, ale také o využívání marketingové strategie v řízení. Marketingový průzkum školy by měly reagovat na požadavky svých stávajících i potenciálních zákazníků. Na základě toho pak připravit vhodnou kombinaci marketingového mixu s ohledem na tradici a kulturu školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Management in Education

  • Popis výsledku anglicky

    With the declining number of students they have to fight for new students and it means for them to start thinking about marketing and prepare a marketing plan. In the competitive environment of the school can not only present the quality of their teaching, but they should use a marketing strategy in their management. Using survey the school should respond to the requirements of their current and potential clients. Prepare an appropriate combination of marketing mix with respect to the tradition and culture of the school. It is also important use of attractive new marketing methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VI. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE DOKTORANDŮ A MLADÝCH VĚDECKÝCH PRACOVNÍKŮ

  • ISBN

    978-80-7248-901-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    241-249

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    8. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku