Komunikace při rozvoji kvalitního vysokoškolského vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000569" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace při rozvoji kvalitního vysokoškolského vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem vysokoškolského vzdělávání by mělo být dosažení komplexních znalostí a vědomostí studentů, odborných dovedností a obecných způsobilostí v rámci vybraného studijního oboru a zaměření. Autoři tohoto příspěvku ? jak z pohledu pedagoga, tak z pohledu studenta ? jsou přesvědčeni o tom, že ne vždy a ne ve všech předmětech se toto daří. Příspěvek je zaměřen na zdůraznění významu nových technologií a moderních způsobů vzdělávání pro rozvoj kvality, pro zajištění uplatnitelnosti absolventů na pracovním trhu. Diskutuje technologické možnosti, jejichž využití ve výuce očekává dnešní mladá generace. Uvádí pedagogickou strategii zaměřenou na aktivizační formy výuky, apeluje na průběžnou domácí přípravu studentů. Teoretická východiska jsou doplněna o poznatkyz reálné praxe autorů. Závěr obsahuje návrhy řešení a význam komunikace naplnění cílů kvality pro vytváření kladného image školy.
Název v anglickém jazyce
Communication for Development of Higher Education Quality
Popis výsledku anglicky
The aim of higher education should be to achieve comprehensive knowledge and student knowledge, professional skills and general competencies within the selected field of study and focus. The authors of this paper - both the teacher and the student perspective - are convinced that it is not always in all subjects doing this. The paper is focused on highlighting the importance of new technologies and modern methods of education for the development of quality to ensure the employability of graduates in thelabor market. Discusses the technological possibilities, the expected use in teaching today's young generation. Presents pedagogical strategy aimed at activating forms of teaching, appeals to the ongoing preparation of domestic students. Theoretical solutions are supplemented by findings from the real experience of the authors. Conclusion contains proposals to address the importance of communication and meet quality objectives for creating a positive image of the school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Evropské pedagogické forum 2014
ISBN
978-80-87952-05-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
379-387
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—