Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový výzkum a profesní příprava studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001599" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001599 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový výzkum a profesní příprava studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing patří mezi klíčové znalosti, které tvoří profil absolventa oboru Ekonomika cestovního ruchu a Hotelnictví Slezské univerzity Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Je významnou součástí řízení podniků cestovního ruchu. Příspěvek pojednává ovýznamu spolupráce školy s praxí v profesní přípravě studentů, při získávání praktických dovedností, při určování témat bakalářských prací, v kontextu aplikace marketingu a využití metod marketingového výzkumu. Aplikace marketingu a metod marketingovéhovýzkumu patří mezi nejčastěji používané metody, které studenti využívají ve svých bakalářských pracích. Uplatnění výzkumných a analytických metod marketingu je přínosné jak pro řešení mnoha dílčích úkolů praxe, tak pro studenty - možností aplikace teoriev podmínkách podnikatelské reality.

  • Název v anglickém jazyce

    professional preparation of the students, marketing, marketing research

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing is one of the key knowledge forging the profil of the graduate the major Economics in tourism and Hospitality management in Silesian University at School of Business administration in Karvina. Marketing is one of the major part of the management in tourism. The purpose of the paper is to emphasize the value of the partnership betveen school and internship in professional preparing of the students, in obtaining their skills and determining the thesis, in context of appliance of marketing and marketing research methods. The application of the marketing and marketing research is the most widely used method in thesis of the graduate. Claiming the research and analytic methods of the marketing is asseting for solution plenty of the partial practical tasks and for the students it is the possibility of application the theory in the conditions of business reality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník ze 4. mezinárodní konference VŠOH Brno

  • ISBN

    978-80-87300-15-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    101-107

  • Název nakladatele

    VŠOH Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    19. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku