Marketingový výzkum a profesní příprava studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001599" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001599 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum a profesní příprava studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing patří mezi klíčové znalosti, které tvoří profil absolventa oboru Ekonomika cestovního ruchu a Hotelnictví Slezské univerzity Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Je významnou součástí řízení podniků cestovního ruchu. Příspěvek pojednává ovýznamu spolupráce školy s praxí v profesní přípravě studentů, při získávání praktických dovedností, při určování témat bakalářských prací, v kontextu aplikace marketingu a využití metod marketingového výzkumu. Aplikace marketingu a metod marketingovéhovýzkumu patří mezi nejčastěji používané metody, které studenti využívají ve svých bakalářských pracích. Uplatnění výzkumných a analytických metod marketingu je přínosné jak pro řešení mnoha dílčích úkolů praxe, tak pro studenty - možností aplikace teoriev podmínkách podnikatelské reality.
Název v anglickém jazyce
professional preparation of the students, marketing, marketing research
Popis výsledku anglicky
Marketing is one of the key knowledge forging the profil of the graduate the major Economics in tourism and Hospitality management in Silesian University at School of Business administration in Karvina. Marketing is one of the major part of the management in tourism. The purpose of the paper is to emphasize the value of the partnership betveen school and internship in professional preparing of the students, in obtaining their skills and determining the thesis, in context of appliance of marketing and marketing research methods. The application of the marketing and marketing research is the most widely used method in thesis of the graduate. Claiming the research and analytic methods of the marketing is asseting for solution plenty of the partial practical tasks and for the students it is the possibility of application the theory in the conditions of business reality.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník ze 4. mezinárodní konference VŠOH Brno
ISBN
978-80-87300-15-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
101-107
Název nakladatele
VŠOH Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
19. 5. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—