Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové cesty marketingu v hotelnictví a cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000160" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000160 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové cesty marketingu v hotelnictví a cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá novými možnostmi marketingu a možnostmi jejich projekce do výuky na školách, zabývajících se turistickým ruchem, hotelnictvím a lázeňstvím. Popisuje především využití některých aktivit společnosti Google, zejména Google Online MarketingChallenge. Google Online Marketing Chalenge je celosvětová soutěž, ve které jednotlivé studentské týmy realizují marketingové kampaně. Soutěž se může uplatnit zejména v disciplínách marketing, turismus, komunikační a informační systémy. Umožňuje studentům získat praktickou zkušenost s nejmodernějšími metodami marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    New ways of marketing in Hospitality and Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Presented article deals with new marketing opportunities and emphasises on their projections into the curriculum of schools, specialised on tourism and hospitality/spa management. Special attention is paid to activities of Google, mainly to Google OnlineMarketing Challenge. GOMC is a global competition in which student teams implement various marketing campaigns. Competition can be applied especially in disciplines such as marketing, communication and information systems, business intelligence, etc. Itallows students to gain practical experience with the latest trends in marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE

  • ISBN

    978-80-7248-955-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    221-226

  • Název nakladatele

    Slezská universita Opava

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku