Nové cesty marketingu v hotelnictví a cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000160" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000160 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové cesty marketingu v hotelnictví a cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá novými možnostmi marketingu a možnostmi jejich projekce do výuky na školách, zabývajících se turistickým ruchem, hotelnictvím a lázeňstvím. Popisuje především využití některých aktivit společnosti Google, zejména Google Online MarketingChallenge. Google Online Marketing Chalenge je celosvětová soutěž, ve které jednotlivé studentské týmy realizují marketingové kampaně. Soutěž se může uplatnit zejména v disciplínách marketing, turismus, komunikační a informační systémy. Umožňuje studentům získat praktickou zkušenost s nejmodernějšími metodami marketingu.
Název v anglickém jazyce
New ways of marketing in Hospitality and Tourism
Popis výsledku anglicky
Presented article deals with new marketing opportunities and emphasises on their projections into the curriculum of schools, specialised on tourism and hospitality/spa management. Special attention is paid to activities of Google, mainly to Google OnlineMarketing Challenge. GOMC is a global competition in which student teams implement various marketing campaigns. Competition can be applied especially in disciplines such as marketing, communication and information systems, business intelligence, etc. Itallows students to gain practical experience with the latest trends in marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE
ISBN
978-80-7248-955-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
221-226
Název nakladatele
Slezská universita Opava
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—