Integration ICT into Educational Process
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F00%3A5551" target="_blank" >RIV/62690094:18450/00:5551 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Integration ICT into Educational Process
Popis výsledku v původním jazyce
Using of Information and Communication Technology should be the basic knowledge given to students at universities of education, because it is very important to improve the efficiency of teaching at all types of schools and make more effective use of theavailable time of staff and students. Students, future teachers, should be able to use multimedia, the Internet and other new technologies to include them in their later profession.
Název v anglickém jazyce
Integration ICT into Educational Process
Popis výsledku anglicky
Using of Information and Communication Technology should be the basic knowledge given to students at universities of education, because it is very important to improve the efficiency of teaching at all types of schools and make more effective use of theavailable time of staff and students. Students, future teachers, should be able to use multimedia, the Internet and other new technologies to include them in their later profession.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
ISBN
80-7041-723-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—