Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití e-learningu na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002738" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002738 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití e-learningu na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na možnosti efektivního využití ICT a systémových přístupů ve výuce na vysoké škole, zejména v přírodovědných a technických předmětech. Dnešní studenti musí rozvíjet dobrou orientaci ve využívání informačních a komunikačních technologií, schopnost řešení problémů, kritické myšlení a spolupráci v týmech. To znamená komplexní přístup ke vzdělávání. Studenti se podílí na projektech a uplatňují své schopnosti v mezipředmětových vztazích - v matematice, jazycích, geografii, přírodních vědách a technologiích. ICT umožňují studentům používat různé technologie efektivněji, jako nástroje pro plánování, vývoj nebo prezentaci projektů.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of e-learning at the university

  • Popis výsledku anglicky

    Goal of this paper is monitoring of possibilities ICT and system approaches in education, especially focused on education on university. Todays students should develop skills for 21th century, i.e. orientation in ICT, problems solving, critical thinkingand team working. It entails complex approach to education. Students are involved in projects and use their skills in inter-subjects relations - in mathematics, languages, geography, natural science and technologies. With ICT students can use several technologies more effective, e.g. like tool for planning, development or presentation of projects. Education should be joined with real world problems, with using genuine methods and workflow.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    mimořádné

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus