Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přidělování nástupištní koleje pro přijíždějící zpožděný vlak s využitím metod vícekriteriálního hodnocení variant

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F08%3A00007204" target="_blank" >RIV/00216275:25530/08:00007204 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přidělování nástupištní koleje pro přijíždějící zpožděný vlak s využitím metod vícekriteriálního hodnocení variant

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou rozhodování v rámci simulačních modelů osobních železničních stanic. Konkrétním problémem, jehož řešení je předmětem tohoto příspěvku, je určování nástupištní koleje pro přijíždějící zpožděný vlak. Pro určování kolejí vsimulačních modelech osobních železničních stanic byla navržena čtyři rozhodovací kritéria, pro něž je nutné stanovit jejich váhu. Stanovení vah těchto kritérií je poměrně složitým problémem, přičemž je pro řešení tohoto problému možné využít několik metod. Tento příspěvek se zabývá stanovením vah kritérií s využitím metod vícekriteriálního hodnocení variant a uvádí výsledky, kterých lze s využitím těchto metod dosáhnout.

  • Název v anglickém jazyce

    Platform track assignment for delayed train using mathematical methods related to multiple-criteria evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with decision making problems within simulation model of passenger railway stations. Concrete problem that is solved in this paper is platform track assignment within simulation model of passenger railway station that includes delayed trains on their arrivals. There were designed four criteria and next step is to determine criteria weights whereas there are several methods to do it. This paper deals with weight determination using multiple criteria decision analysis and presents resultsthat were achieved using these methods.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Perner´s Contacts

  • ISSN

    1801-674X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    V

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus