Algoritmus vkládání tras dodatkových vlaků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F08%3A00007220" target="_blank" >RIV/00216275:25530/08:00007220 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Algoritmus vkládání tras dodatkových vlaků
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje nový algoritmus na hledání a řešení konfliktních situací, které vznikají vkládáním dodatkových vlaků do platného grafikonu vlakové dopravy. Je to významný prvek při řešení kapacitních výpočtů v železniční dopravě.
Název v anglickém jazyce
Algorithm for Putting Additional Train Paths into Graphic Timetable
Popis výsledku anglicky
There is presented new algorithm for conflict-free insertion of utility trains to valid railway timetable in this article. We expect to use this algorithm mainly for calculation of railway track capacity and for relevant analyses of railway lines.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Perner´s Contacts
ISSN
1801-674X
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—