Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Augmented Reality as a Medium for Teaching History and Tourism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F14%3A39899003" target="_blank" >RIV/00216275:25530/14:39899003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.int-e.net/publication_folder/inte/inte2014-5.pdf" target="_blank" >http://www.int-e.net/publication_folder/inte/inte2014-5.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Augmented Reality as a Medium for Teaching History and Tourism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article discusses the use of new media in education and shows new opportunities but also risks of the use of these technologies, especially in the tourism and history. New media through a new user interface facilitates controlling of mobile applications thanks to motion and geolocation sensors and allows the data visualization in dependence on the surroundings of the user. The article will focus on the technology of augmented reality (AR) and describe how this technology can be used in education. Augmented reality is one of the newest technologies, which offers new ways how to educate effectively and attractively.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Augmented Reality as a Medium for Teaching History and Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    This article discusses the use of new media in education and shows new opportunities but also risks of the use of these technologies, especially in the tourism and history. New media through a new user interface facilitates controlling of mobile applications thanks to motion and geolocation sensors and allows the data visualization in dependence on the surroundings of the user. The article will focus on the technology of augmented reality (AR) and describe how this technology can be used in education. Augmented reality is one of the newest technologies, which offers new ways how to educate effectively and attractively.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    926-931

  • Název nakladatele

    Elsevier Science BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Paris

  • Datum konání akce

    25. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku