Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Asset bojového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901227" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901227 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Asset bojového vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.

  • Název v anglickém jazyce

    Battle Vehicle Asset

  • Popis výsledku anglicky

    Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    SW6

  • Technické parametry

    Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.

  • Ekonomické parametry

    nejsou stanoveny

  • IČO vlastníka výsledku

    00216275

  • Název vlastníka

    Univerzita Pardubice