Asset bojového vozidla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901227" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901227 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Asset bojového vozidla
Popis výsledku v původním jazyce
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.
Název v anglickém jazyce
Battle Vehicle Asset
Popis výsledku anglicky
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
SW6
Technické parametry
Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.
Ekonomické parametry
nejsou stanoveny
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice