Simulátor boje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901228" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901228 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876702" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876702</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulátor boje
Popis výsledku v původním jazyce
Vlastním softwarem je simulátor typu trenažér. Úrovní abstrakce spadá simulátor mezi mikroskopické a mezoskopické simulátory.Vlastní simulátor může sloužit k výcviku řidičů bojových vozidel. Tanků, nebo bojových vozidel typu humwee. Obdobné konkurenční řešení splňují normy pro taktické interaktivní simulátory. Řešení je postaveno tak, aby postupným rozšiřováním bylo možné dosáhnout úrovně emulátoru. Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Základní verze obsahuje 27 prostředí, dvě různá zařízení a tři scénáře.
Název v anglickém jazyce
Battle Simulator
Popis výsledku anglicky
The software is created by five base components: The Engine for the hybrid time management (discreet event oriented), the assets of onviroments, variable assets of user interface and devices, systém coroutines and the physical engine of Unity3D. The software is designed as tactic army simulator. It is able to train crew in tactical situation on it. For every simulation it is nescessary to create simulation scenario. There are about 27 enviroments, 2 vehicles and 3 based scenarions in base version.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
SW7
Technické parametry
Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.
Ekonomické parametry
nejsou stanoveny
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice