Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulátor boje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901228" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901228 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876702" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876702</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulátor boje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vlastním softwarem je simulátor typu trenažér. Úrovní abstrakce spadá simulátor mezi mikroskopické a mezoskopické simulátory.Vlastní simulátor může sloužit k výcviku řidičů bojových vozidel. Tanků, nebo bojových vozidel typu humwee. Obdobné konkurenční řešení splňují normy pro taktické interaktivní simulátory. Řešení je postaveno tak, aby postupným rozšiřováním bylo možné dosáhnout úrovně emulátoru. Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Základní verze obsahuje 27 prostředí, dvě různá zařízení a tři scénáře.

  • Název v anglickém jazyce

    Battle Simulator

  • Popis výsledku anglicky

    The software is created by five base components: The Engine for the hybrid time management (discreet event oriented), the assets of onviroments, variable assets of user interface and devices, systém coroutines and the physical engine of Unity3D. The software is designed as tactic army simulator. It is able to train crew in tactical situation on it. For every simulation it is nescessary to create simulation scenario. There are about 27 enviroments, 2 vehicles and 3 based scenarions in base version.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    SW7

  • Technické parametry

    Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.

  • Ekonomické parametry

    nejsou stanoveny

  • IČO vlastníka výsledku

    00216275

  • Název vlastníka

    Univerzita Pardubice