Asset střelby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901237" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901237 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876711" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876711</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Asset střelby
Popis výsledku v původním jazyce
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Asset střelby implementuje klíčové parametry pro simulaci střelby po balistické křivce při započtení všech vlastností prostředí (gravitace, větru, tření). Řešení je postaveno na hybridní práci s časem (diskrétní časové intervaly s funkcionálně řízenými kroky). Vlastní střela je implementovány jako pohybující se pevný objekt s lineárním výhledem pro zasažení cíle (v případě zasažení v intervalech diskrétního mezikroku). Tímto řešením asset významně spoří výpočetní čas, optimalizuje chování simulátorů a to při zachování minimální úrovně abstrakce.
Název v anglickém jazyce
Shooting asset (beta)
Popis výsledku anglicky
Complex asset for unity 3D game engine, which includes scripts for shooting from tank T72m4CZ. Asset is complement of modular sofware with wide reusage option. The major benefits of assets in scientific work is opinion of distribution own complex results as possible components of 3rd side developer software. This software is deployed for all languages, which support compilation into middle code. The AIM asset implenets key subrutines for simulation of balistic curve shotting. Solution is based on hybrid simulation timing. It respect physical engine implemented in engine (including gravitation, tension, air, wind etc.). Via the assets it is able to minimalize the level of abstraction.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
SW15
Technické parametry
Implementováno v programovacím jazyce C#, s využitím fyzikálních knihoven herního enginu Unity3D. Vlastní řešení pomocí nábojnice je prostřednictvím RigidBody v nezkráceném výpočetním kroku diskrétního času s lineárním výhledem pro zasažení cíle. Software je optimalizován pro násobné využití pro více objektů na scéně / ve stavovém prostoru.
Ekonomické parametry
nejsou stanoveny
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice