Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Presentations as an Effective Tool of Teaching ESP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25750%2F09%3A00009357" target="_blank" >RIV/00216275:25750/09:00009357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Presentations as an Effective Tool of Teaching ESP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the possibility to include the teaching of presentation skills in an ESP course. It deals with the opportunity of supporting the development of communicative language competence in English by students of Information Technologies. Italso provides the idea of using the final student?s conference Mastering IT Presentations as an effective and efficient form for finalizing the study of languages. The article is based on the partial results of the preliminary needs analysis that has been done with the students of the bachelor?s study programme Information Technologies at the Institute of Electrical Engineering and Informatics of the University of Pardubice.

  • Název v anglickém jazyce

    Presentations as an Effective Tool of Teaching ESP

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibility to include the teaching of presentation skills in an ESP course. It deals with the opportunity of supporting the development of communicative language competence in English by students of Information Technologies. Italso provides the idea of using the final student?s conference Mastering IT Presentations as an effective and efficient form for finalizing the study of languages. The article is based on the partial results of the preliminary needs analysis that has been done with the students of the bachelor?s study programme Information Technologies at the Institute of Electrical Engineering and Informatics of the University of Pardubice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů VŠ. Sborník příspěvků z mezinárodního semináře

  • ISBN

    978-80-7372-501-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    16. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku