Měření napětí v pražcovém podloží ve výhybce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F04%3APU44777" target="_blank" >RIV/00216305:26110/04:PU44777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měření napětí v pražcovém podloží ve výhybce
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is focused on stress measurement in railway substructure in the prototype turnout for high speed. The aim of the measurement and its evaluation was comparison of obtained results with theoretical presumptions. The methods of measurement and evaluation are described. The conclusions about stresses in railway substructure included relationship on train velocity are presented.
Název v anglickém jazyce
The Measurement of Stresses in Railway Substructure in Turnout
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on stress measurement in railway substructure in the prototype turnout for high speed. The aim of the measurement and its evaluation was comparison of obtained results with theoretical presumptions. The methods of measurement and evaluation are described. The conclusions about stresses in railway substructure included relationship on train velocity are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pozemné komunikácie a dráhy
ISBN
80-8073-168-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
41-46
Název nakladatele
Technická univerzita v Košiciach - Stavebná fakulta
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Herľany
Datum konání akce
9. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—