Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti zvyšování odolnosti stříkaných betonů vůči vysokým teplotám

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F06%3APU62604" target="_blank" >RIV/00216305:26110/06:PU62604 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti zvyšování odolnosti stříkaných betonů vůči vysokým teplotám

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zkušenosti získané při nedávných, a bohužel mnohdy tragických, nehodách v silničních tunelech prokázaly, že při požáru je ostění tunelu velmi intenzivně destruováno vysokými teplotami. Jedním z dominantních materiálů, který je pro realizaci ostění silničních tunelů používán je beton, a to zpravidla beton aplikovaný technologií stříkaného betonu (tzv. torkretáží). Tématem předkládaného článku je vývoj betonové směsi určené technologii stříkaného betonu tak, aby tento materiál byl v maximální míře odolnývůči působení extrémních teplot vyvíjených požárem. Je zřejmé, že použití těchto betonů je jednou z cest, jejichž cílem je zvýšit požární bezpečnost silničních tunelů

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities escalation immunity air-placed concrete in face of high temperature

  • Popis výsledku anglicky

    Experience adventitious at late, and unfortunately frequently tragic, accident in vehical tunnels evidence, that at fire is dado tunnel ardent destruct by high temperature. Some of dominant materials, which is for realization dado vehicular tunnel usingis concrete, namely as a rule concrete applied by technology air-placed concrete. Topic of this article is development concrete mixtures designated for application technology air-placed concrete so, to this material was maximal resistant to incidence extremum of temperature development fire. It stands to reson, that using these concrete is once of the ways, whose purposes is increase fire safety vehicular tunnels.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP103%2F04%2FP006" target="_blank" >GP103/04/P006: Zvyšování odolnosti cementových kompozitů vůči působení extrémních podmínek</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sanace betonových konstrukcí

  • ISSN

    1211-3700

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    311-317

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus