Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental analysis of parallel tunnels

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F10%3APU89698" target="_blank" >RIV/00216305:26110/10:PU89698 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental analysis of parallel tunnels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with study of response of rock mass during tunneling. Specifically, the analysis of two parallel circular tunnels is considered. The physical models are utilized by means of parametric study and the results are compared and evaluated. Physical models with and without a fault zone between tunnels were used. Another variable factor, which effect was monitored, was distance between tunnels. The realation between model surface displacement and excavated length of the tunnel and modelsurface deformation caused by tunnels collapse, which was monitored during the simulations, was used for mutual comparison of individual cases.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental analysis of parallel tunnels

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with study of response of rock mass during tunneling. Specifically, the analysis of two parallel circular tunnels is considered. The physical models are utilized by means of parametric study and the results are compared and evaluated. Physical models with and without a fault zone between tunnels were used. Another variable factor, which effect was monitored, was distance between tunnels. The realation between model surface displacement and excavated length of the tunnel and modelsurface deformation caused by tunnels collapse, which was monitored during the simulations, was used for mutual comparison of individual cases.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GEOTECHNICAL ENGINEERING 20, View of Young European Geotechnical Engineers, Brno 2010

  • ISBN

    978-80-7204-686-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM, Ltd., Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    30. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku