Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zavěšená lávka přes dálnici D1 v Bohumíně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F12%3APU100176" target="_blank" >RIV/00216305:26110/12:PU100176 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zavěšená lávka přes dálnici D1 v Bohumíně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zavěšená lávka pro pěší přemosťující dálnici D1 je popsána s ohledem na rchitektonické a konstrukční řešení, statickou a dynamickou analyzu a technologii výstavby. Most celkové délky 115,26 m má 2 pole, která jsou zavěšena na středním pylonu tvaru písmene V. Osa lávky je v půdorysném oblouku s poloměrem 220 m. Mostovka z vysokopevnostního betonu je tvořena středním páteřním nosníkem s nesymetrickými konzlami. Pylon je sestaven ze dvou ocelových komorových nosníků vyplněných betonem. Lávka tvoří integrální konstrukční systém, u kterého je mostovka rámově spojena s pylonem a opěrami.

  • Název v anglickém jazyce

    Cable stayed pedestrian bridge across the motorway D1 at Bohumin

  • Popis výsledku anglicky

    A cable stayed pedestrian bridge across the D1 motorway is described in terms of the architectural and structural solution, static and dynamic analysis and technology of construction. The bridge of the total length of 115,26 m has two spans that are suspended on a central V shaped pylon. The bridge axis is in a plan curvature with a radius of 220 m. The deck from highstrength concrete is formed by a central spine girder with non-symmetrical cantilevers. The pylon is formed by two steel boxes that are filled with concrete. The bridge forms an integral structural system in which the deck is frame connected with the pylon and abutments.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FI-IM5%2F128" target="_blank" >FI-IM5/128: Progresivní konstrukce z vysokohodnotného betonu</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Beton TKS

  • ISSN

    1213-3116

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4/2012

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    8-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus