Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpražcové podložky v koleji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU115223" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU115223 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cdvuz.cz" target="_blank" >http://www.cdvuz.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpražcové podložky v koleji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě přibývajících kladných ohlasů ze strany železničních společností se v roce 2009 Mezinárodní železniční unie (UIC) rozhodla otevřít další (druhý) projekt věnovaný podpražcovým podložkám (USPs – Under Sleeper Pads). Projekt byl řešen v letech 2010 až 2012 a zapojilo se do něj 12 zemí z Evropy a Japonsko. V té době se jednalo o jeden z největších projektů skupiny UIC. Laboratorní měření a teoretické studie doplnila intenzivní měření in-situ na různých evropských železničních tratích. Projekt s názvem „Podpražcové podložky v koleji“ („Under Sleeper Pads in Track“ nebo „USPs in Track“) byl zaměřen na analýzu vysvětlující, proč koleje s podpražcovými podložkami vykazují lepší chování.Současně s tímto projektem UIC byl v České republice řešen s podporou Technologické agentury České republiky (TAČR) projekt „Pražce s pružnou ložnou plochou“, v rámci kterého byly získány doplňující poz

  • Název v anglickém jazyce

    Under Sleeper Pads in Track

  • Popis výsledku anglicky

    In 2009, due to the increased number of positive reactions from the railway companies the International Railway Union (UIC) decided to open a further (second) project dedicated to the under sleeper pads (USPs). The project was solved in 2010-2012 and 12 European countries together with Japan took part in it. It was one of largest UIC projects at that time. The laboratory measurements and theoretical studies were completed by intensive in-situ measurement in different European railway tracks. The project named "Under Sleeper Pads in Track” was aimed at the analysis explaining why the tracks equipped with USPS show better performance. Together with this UIC project the project "Sleepers with resilient bottom”, supported by the Czech Republic Technological Agency (TACR), was carried out in the Czech Republic to obtain the complementary findings and experience in the tracks in the Czech Republic. The project was solved by the Faculty of Civil Engineering of the Brno University of Technology together w

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01031173" target="_blank" >TA01031173: Pražce s pružnou ložnou plochou</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    21-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus