Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovační výzvy pro vzdělávání budoucích stavebních manažerů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU118515" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU118515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovační výzvy pro vzdělávání budoucích stavebních manažerů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stavební inženýr je profese vysoce odpovědná, protože důsledky jeho chyb způsobují nejenom ekonomické škody na majetku a často nevratné poškození životního prostředí, ale mohou vést i k přímým ztrátám na životech. V současné turbulentní dynamicky se rozvíjející globální společnosti není možné, aby manažerské metody stavebních inženýrů ustrnuly na úrovni zvyklostí minulého století. Tento článek pojednává o výzvách, které přináší nastupující století stavebním inženýrům a manažerům. Srovnává výsledky výzkumu o současném stavu manažerských dovedností stavebních inženýrů v českých stavebních firmách s definovanými dovednostmi manažerů 21. století, podle globálního výzkumného programu ITL Research a podle Vision for the Future of Structural Engineering, kterou zpracoval Structural Engineering Institute ? SEI ASCE.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation challenges for education of future construction managers

  • Popis výsledku anglicky

    The civil engineer is a very responsible profession, because their mistakes could cause not only economic losses and environmental damages but death casualties as well. The 21st century bring new challenges for civil engineers and managers. The paper compares skills and competences of managerial skills and competences of managers in Czech construction firms with defined managerial competences for 21st century according to global research programme.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rozvoj pedagogů a lektorů v odborném vzdělávání s ohledem na současné změny ve společnosti

  • ISBN

    978-80-7481-144-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    27-30

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělání

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Kostelec nad Černými lesy

  • Datum konání akce

    23. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku