Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodovací proces pro navařování a výměnu kolejnic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F16%3APR28800" target="_blank" >RIV/00216305:26110/16:PR28800 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodovací proces pro navařování a výměnu kolejnic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika je zaměřena na hodnocení efektivnosti navařování kolejnic ve vztahu k alternativnímu řešení výměny kolejnic. Definuje hodnotící kritéria ovlivňující rozhodovací proces – jedná se o faktory ovlivňující opotřebení kolejnic, proces navařování kolejnic či jejich výměnu. Uvedené faktory mají vliv na cenu navrženého opatření, na životnost konstrukce, na efektivitu návrhu, na budoucí náklady na údržbu, apod. Záměrem metodiky je poskytnout nástroj pro efektivní řízení údržbových prací tramvajových tratí s ohledem na hospodárnost prací.

  • Název v anglickém jazyce

    The decision-making process for rail surfacing and rail replacement

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is focused on the evaluation of the effectiveness of the rail surfacing in relation to alternative rail replacement. It defines evaluation criteria for the decision-making process – these factors inluence rail wear, rail surfacing or its replacement. These factors have an impact on the cost of the proposed measures, on the track life, on the design efficiency, the future maintenance costs, etc. The aim of the methodology is to provide a tool for the efficient management of the tram track maintenance with regard to the efficiency of the work.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1408" target="_blank" >LO1408: AdMaS UP - Pokročilé stavební materiály, konstrukce a technologie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Rozhodovací proces pro navařován

  • Číslo předpisu

    osvědčení č.j. 93/2016-710-VV/1

  • Technické parametry

    osvědčení č.j. 93/2016-710-VV/1

  • Ekonomické parametry

    Ekonomický přínos spočívá ve snížení nákladů životního cyklu tramvajové tratě. Úspory LCC v důsledku správné volby mohou činit ve dvacátém roce životnosti konstrukce tramvajové trati až 10 % pořizovacích nákladů, což znamená úsporu 1.000 – 2.400 Kč na 1 m délky koleje.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy ČR nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12 PO BOX 9, 110 15, Praha 1

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy