Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení zkušebních úseků s podpražcovými podložkami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F16%3APU119407" target="_blank" >RIV/00216305:26110/16:PU119407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení zkušebních úseků s podpražcovými podložkami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podpražcové podložky byly v ČR vloženy do koleje s cílem řízeně snížit svislou tuhost kolejové jízdní dráhy, ochránit kolejové lože před extrémním namáháním a případně pozitivně ovlivnit rozvoj skluzových vln v oblouku malého poloměru. Za tímto účelem byly zřízeny tři zkušební úseky – v žst. Planá nad Lužnicí, v úseku Havlíčkův Brod – Okrouhlice a nově v žst. Ústí nad Orlicí. Ve všech zkušebních úsecích probíhá provozní ověřování, zaměřené na sledování vlivu podpražcových podložek na kvalitu geometrických parametrů koleje, na sedání koleje a na dynamické účinky vyvozené projíždějícími kolejovými vozidly. V článku je popsán zkušební úsek v žst. Ústí nad Orlicí, sledované parametry a první výsledky provozního ověřování.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the test sections with under sleeper pads

  • Popis výsledku anglicky

    Under sleeper pads were inserted into the track in the Czech Republic with the aim of reducing the vertical track stiffness, to protect the ballast bed from extreme stress and, where appropriate, to reduce rail corrugation development in a small radius curve. For this purpose, three test sections were established – in the Planá nad Lužnicí railway station, in the section of the Havlíčkův Brod – Okrouhlice and newly in the Ústí nad Orlicí railway station. An operational verification takes place in these sections, focused on the monitoring of the under sleeper pads influence on the track quality, on the track settlement and the dynamic effects. The article describes the test section in the Usti nad Orlicí railway station, monitored parameters and the first results of the operational verification.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Věda a výzkum pro práce na železniční dopravní cestě. Sborník přednášek.

  • ISBN

    978-80-905733-3-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    156-168

  • Název nakladatele

    VOŠ a SPŠ Děčín

  • Místo vydání

    Děčín

  • Místo konání akce

    Děčín

  • Datum konání akce

    9. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku