Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A comparison of spectral values obtained in bridge structures via radar interferometry and numerical calculations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F17%3APU136294" target="_blank" >RIV/00216305:26110/17:PU136294 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2017/21/matecconf_dyn2017_00013/matecconf_dyn2017_00013.html" target="_blank" >https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2017/21/matecconf_dyn2017_00013/matecconf_dyn2017_00013.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/201710700013" target="_blank" >10.1051/matecconf/201710700013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A comparison of spectral values obtained in bridge structures via radar interferometry and numerical calculations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Radar interferometry measurements were used to determine the dynamic response of two bridges. The dynamic excitation was performed via trucks crossing the road bumps placed upon each structure. From the relevant records we then determined the spectral values of the bridges. Detailed mathematical models enabled us to compute the natural frequencies and modes (shapes), and these were subsequently compared with their measured counterparts.

  • Název v anglickém jazyce

    A comparison of spectral values obtained in bridge structures via radar interferometry and numerical calculations

  • Popis výsledku anglicky

    Radar interferometry measurements were used to determine the dynamic response of two bridges. The dynamic excitation was performed via trucks crossing the road bumps placed upon each structure. From the relevant records we then determined the spectral values of the bridges. Detailed mathematical models enabled us to compute the natural frequencies and modes (shapes), and these were subsequently compared with their measured counterparts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA17-23578S" target="_blank" >GA17-23578S: Identifikace míry poškození vyztuženého betonu při extrémním zatížení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference on Dynamics of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering (DYN-WIND)

  • ISBN

  • ISSN

    2261-236X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    01-08

  • Název nakladatele

    EDP Sciences

  • Místo vydání

    Francie

  • Místo konání akce

    Trstená

  • Datum konání akce

    21. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000407745800013