Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Partial problems during long-term monitoring of concrete bridges after reconstruction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F18%3APU128899" target="_blank" >RIV/00216305:26110/18:PU128899 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://phdsymp2018.eu/dwn/Proceedings%20of%20the%2012th%20fib%20PhD%20Symposium.pdf" target="_blank" >http://phdsymp2018.eu/dwn/Proceedings%20of%20the%2012th%20fib%20PhD%20Symposium.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Partial problems during long-term monitoring of concrete bridges after reconstruction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on problems associated with evaluation of long-term monitoring of concrete bridges after reconstruction. The knowledge of authors is based on their experience gained during the eight-year monitoring of the railway prestressed bridge after reinforcement by free additional prestressing cables and by new composit reinforced concrete slab. The purpose of the monitoring is to verify the assumptions of the project in long-term operation and to demonstrate the suitability of the technology for reconstruction of similar objects on the railway network.

  • Název v anglickém jazyce

    Partial problems during long-term monitoring of concrete bridges after reconstruction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on problems associated with evaluation of long-term monitoring of concrete bridges after reconstruction. The knowledge of authors is based on their experience gained during the eight-year monitoring of the railway prestressed bridge after reinforcement by free additional prestressing cables and by new composit reinforced concrete slab. The purpose of the monitoring is to verify the assumptions of the project in long-term operation and to demonstrate the suitability of the technology for reconstruction of similar objects on the railway network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of The 12th International PhD Symposium in Civil Engineering

  • ISBN

    978-80-01-06401-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1033-1038

  • Název nakladatele

    Czech Technical University in Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    29. 8. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku