Návrh převýšení koleje v obloucích malých poloměrů s ohledem na rozvoj skluzových vln - pokračování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F20%3APU139625" target="_blank" >RIV/00216305:26110/20:PU139625 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrh převýšení koleje v obloucích malých poloměrů s ohledem na rozvoj skluzových vln - pokračování
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek navazuje na loňský příspěvek na konferenci Želva 2019 s názvem „Návrh převýšení koleje v obloucích malých poloměrů s ohledem na rozvoj skluzových vln“, který se zabýval simulací jízdy vlaků v obloucích záhlaví žst. Havlíčkův Brod. Tento článek řeší návrh nového převýšení a rychlostních limitů daných oblouků ve vztahu k reálně změřeným rychlostem vlaků.
Název v anglickém jazyce
Design of track cant in curves of small radius regarding development of rail corrugation - continuation
Popis výsledku anglicky
The paper continues to previous article “Design of track cant in curves of small radius regarding development of rail corrugation”, which deals with the simulation of train running in curves on approach of the Havlíčkův Brod railway station. This article brings a design of the new track cant and limit speed of the given curves in relation to the real measured speeds of trains.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů