Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FEM modelování kompozitních konstrukcí a experimentální srovnání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F03%3APU37859" target="_blank" >RIV/00216305:26210/03:PU37859 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FEM MODELLING OF COMPOSITE STRUCTURES AND EXPERIMENTAL COMPARISON

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the results of the FEM analysis of the composite wings and their comparison with the experiments. There are two structures. The first structure is the UFM-10 Samba aircraft wing. Its span is 11m, which is similar to the slim structureof sailplanes. This structure was calculated and tested in 2000. The second structure, calculated and tested in 2001, is the TL-2000 Sting Carbon aircraft wing with the span of 8 m, which is similar to the standard aircraft wing. The FEM analyses of bothwings were verified by full tests done at our Aircraft Test Laboratory approved for the certification procedure.

  • Název v anglickém jazyce

    FEM MODELLING OF COMPOSITE STRUCTURES AND EXPERIMENTAL COMPARISON

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of the FEM analysis of the composite wings and their comparison with the experiments. There are two structures. The first structure is the UFM-10 Samba aircraft wing. Its span is 11m, which is similar to the slim structureof sailplanes. This structure was calculated and tested in 2000. The second structure, calculated and tested in 2001, is the TL-2000 Sting Carbon aircraft wing with the span of 8 m, which is similar to the standard aircraft wing. The FEM analyses of bothwings were verified by full tests done at our Aircraft Test Laboratory approved for the certification procedure.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B051" target="_blank" >LN00B051: Centrum leteckého a kosmického výzkumu (CLKV)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    20th Danubia Adria Symposium

  • ISBN

    963-9058-20-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    32-33

  • Název nakladatele

    Hungarian Society of Mechanical Engineering

  • Místo vydání

    Gyor

  • Místo konání akce

    Gyor,

  • Datum konání akce

    24. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku