Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Flight by Flight Fatigue Test with Random Application of Loads

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F03%3APU38754" target="_blank" >RIV/00216305:26210/03:PU38754 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Flight by Flight Fatigue Test with Random Application of Loads

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The most realistic method of experimental determining the mean fatigue life of an aircraft structure is a random application of loads on a flight by flight basis. This paper deals with the development of such load sequence which simulates a load historyas it can occur in service. A computer program was written for generation of load sequence. Calculations were also performed for the determination of the influence the small amplitude cycles omission on propagation of cracks in the spar web and wing skinn. Practical example of the wing spar specimen fatigue test using created load sequence is presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Flight by Flight Fatigue Test with Random Application of Loads

  • Popis výsledku anglicky

    The most realistic method of experimental determining the mean fatigue life of an aircraft structure is a random application of loads on a flight by flight basis. This paper deals with the development of such load sequence which simulates a load historyas it can occur in service. A computer program was written for generation of load sequence. Calculations were also performed for the determination of the influence the small amplitude cycles omission on propagation of cracks in the spar web and wing skinn. Practical example of the wing spar specimen fatigue test using created load sequence is presented.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B051" target="_blank" >LN00B051: Centrum leteckého a kosmického výzkumu (CLKV)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2003

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    3-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus