Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využitý Paraglassu na lehkých konstrukcích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F04%3APU44415" target="_blank" >RIV/00216305:26210/04:PU44415 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    USING PARAGLASS ON LIGHT STRUCTURES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A new material, which is called the Paraglass (fig.1), has been used for the development of the ultralight composite glider TST-10 Atlas, unlike usual technology of the sandwich construction. The glider TST-10 Atlas is the cantilever midwing momoplane with the T tailplane. The take off engine is installed on the stow-away arm. The Paraglass is made by the Dutch company Parabeam in Helmond. The advantage of this material is very simple and cheap technology of the structure production. The material is used as middle lay of all coverings, that are skin of wing, fuselage and tailplane. The experiences of the Paraglass application on the skin of glider fuselage are specified at the following abstract.

  • Název v anglickém jazyce

    USING PARAGLASS ON LIGHT STRUCTURES

  • Popis výsledku anglicky

    A new material, which is called the Paraglass (fig.1), has been used for the development of the ultralight composite glider TST-10 Atlas, unlike usual technology of the sandwich construction. The glider TST-10 Atlas is the cantilever midwing momoplane with the T tailplane. The take off engine is installed on the stow-away arm. The Paraglass is made by the Dutch company Parabeam in Helmond. The advantage of this material is very simple and cheap technology of the structure production. The material is used as middle lay of all coverings, that are skin of wing, fuselage and tailplane. The experiences of the Paraglass application on the skin of glider fuselage are specified at the following abstract.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B051" target="_blank" >LN00B051: Centrum leteckého a kosmického výzkumu (CLKV)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    21st Danubia Adria Symposium, Extended Abstracts

  • ISBN

    953-96243-6-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    160-161

  • Název nakladatele

    Croatian Society of mechanics

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Místo konání akce

    Brijuni,/Pula

  • Datum konání akce

    29. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku