Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Meření vyvažovacího zatížení vodorovných ocasních ploch

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F04%3APU48251" target="_blank" >RIV/00216305:26210/04:PU48251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measurement of the horizontál tail balancing loading

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the measurements of the horizontal tail loading of ultra light aircraft KP-2U OWL. The horizontal tail balancing loading was obtained by a series of a strain gauges installed in a horizontal tail structure. Firstly installing and calibration of strain gauges was done in laboratory conditions, and than the horizontal tail was installed in aircraft. Basic parameters such as, flight load factor in all axis, speed, altitude and temperature, were recorded by the data acquisition system EESAM Traveller Plus. Then the recorded data was analysed. The result of this analysis was the balancing shear and bending and torque moments of the horizontal tail. The measured loading was compared with the computed result.

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement of the horizontál tail balancing loading

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the measurements of the horizontal tail loading of ultra light aircraft KP-2U OWL. The horizontal tail balancing loading was obtained by a series of a strain gauges installed in a horizontal tail structure. Firstly installing and calibration of strain gauges was done in laboratory conditions, and than the horizontal tail was installed in aircraft. Basic parameters such as, flight load factor in all axis, speed, altitude and temperature, were recorded by the data acquisition system EESAM Traveller Plus. Then the recorded data was analysed. The result of this analysis was the balancing shear and bending and torque moments of the horizontal tail. The measured loading was compared with the computed result.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B051" target="_blank" >LN00B051: Centrum leteckého a kosmického výzkumu (CLKV)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Third Youth Symposium on Experimental Solid Mechanics

  • ISBN

    88-901080-8-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    39-40

  • Název nakladatele

    NEUVEDEN

  • Místo vydání

    Bologna University

  • Místo konání akce

    Porretta Terme

  • Datum konání akce

    12. 5. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku