University a znalostní management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU55551" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU55551 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
University a znalostní management
Popis výsledku v původním jazyce
Znalosti vznikají zasazením informací do kontextu jiných informací a nalezením jejich vzájemných kauzálních vazeb. Management znalostí není technologickým problémem, ale je spojen s otázkou lidí a intelektuálního kapitálu organizace. Dodavateli takovýchlidí, kteří představují duševní kapitál organizace by mohly být university - poskytují vzdělání, mohou nabízet výcvik a ve spolupráci s podniky mohou zprostředkovat svým studentům i přiměřenou praxi. Jsou současné university připraveny přijmout tuto roli? University se musí více otevřít prostředí, v němž působí - musí připustit, že poskytují služby a proto by měly identifikovat své zákazníky. Akademičtí pracovníci i obslužný personál musí hledat své poslání v naplňování potřeb a očekávání těchto zákazníků. Škola a její učitelé jsou pro studenty, ne naopak. Tento fakt se musí promítnout i do legislativního rámce. Universitní učitel musí být vyváženou oso
Název v anglickém jazyce
UNIVERSITIES AND KNOWLEDGE MANAGEMENT
Popis výsledku anglicky
Knowledge results from setting some information in the context of some other information and establishing their mutual causal linkages. Knowledge management is no technological problem - it is a problem involving people and the intellectual capital of anorganization. People who represent the intellectual capital of an organization could be supplied by universities - they provide education, can offer training and, in cooperation with enterprises, they can help their graduates to find an appropriate position in practice. Are present-day universities ready to accept this role? Universities should be more open to the environment in which they are acting - they should admit that they provide services and therefore they should identify their customers. Academic workers and attendant personnel should seek their mission in addressing the needs and expectations of these customers. Schools and their teachers are to serve students and not the other way round. This fact should show in the legisla
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Videoboard a České centrum produktivity
Verze
o
Identifikační číslo nosiče
neuvedeno