Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

University a znalostní management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU55551" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU55551 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    University a znalostní management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Znalosti vznikají zasazením informací do kontextu jiných informací a nalezením jejich vzájemných kauzálních vazeb. Management znalostí není technologickým problémem, ale je spojen s otázkou lidí a intelektuálního kapitálu organizace. Dodavateli takovýchlidí, kteří představují duševní kapitál organizace by mohly být university - poskytují vzdělání, mohou nabízet výcvik a ve spolupráci s podniky mohou zprostředkovat svým studentům i přiměřenou praxi. Jsou současné university připraveny přijmout tuto roli? University se musí více otevřít prostředí, v němž působí - musí připustit, že poskytují služby a proto by měly identifikovat své zákazníky. Akademičtí pracovníci i obslužný personál musí hledat své poslání v naplňování potřeb a očekávání těchto zákazníků. Škola a její učitelé jsou pro studenty, ne naopak. Tento fakt se musí promítnout i do legislativního rámce. Universitní učitel musí být vyváženou oso

  • Název v anglickém jazyce

    UNIVERSITIES AND KNOWLEDGE MANAGEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    Knowledge results from setting some information in the context of some other information and establishing their mutual causal linkages. Knowledge management is no technological problem - it is a problem involving people and the intellectual capital of anorganization. People who represent the intellectual capital of an organization could be supplied by universities - they provide education, can offer training and, in cooperation with enterprises, they can help their graduates to find an appropriate position in practice. Are present-day universities ready to accept this role? Universities should be more open to the environment in which they are acting - they should admit that they provide services and therefore they should identify their customers. Academic workers and attendant personnel should seek their mission in addressing the needs and expectations of these customers. Schools and their teachers are to serve students and not the other way round. This fact should show in the legisla

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Videoboard a České centrum produktivity

  • Verze

    o

  • Identifikační číslo nosiče

    neuvedeno