Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EHL film thickness behaviour under high pressure - comparison between numerical and experimental results

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU64366" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU64366 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EHL film thickness behaviour under high pressure - comparison between numerical and experimental results

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is devoted to the study of the behaviour of thin lubricant films under high contact pressures. Central film thickness values obtained from optical measurements are compared with numerical solutions from Zhu and Hu's model. The comparison indicates that both the numerical solutions and the experimental measurements are in good agreement with the Hamrock-Dowson formula at moderate loads and speeds. However, at low speeds and heavy loads accelerated non-linear film thickness reductions shown onthe log-log scale are observed in the simulation results and confirmed by the experimental data

  • Název v anglickém jazyce

    EHL film thickness behaviour under high pressure - comparison between numerical and experimental results

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is devoted to the study of the behaviour of thin lubricant films under high contact pressures. Central film thickness values obtained from optical measurements are compared with numerical solutions from Zhu and Hu's model. The comparison indicates that both the numerical solutions and the experimental measurements are in good agreement with the Hamrock-Dowson formula at moderate loads and speeds. However, at low speeds and heavy loads accelerated non-linear film thickness reductions shown onthe log-log scale are observed in the simulation results and confirmed by the experimental data

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F03%2F0525" target="_blank" >GA101/03/0525: Studium únavového poškození elastohydrodynamicky mazaných třecích povrchů narušených vtiskem cizí částice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the IUTAM Symposium on Elastohydrodynamics and Microelastohydrodynamics

  • ISBN

    1-4020-4532-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cardiff

  • Místo konání akce

    Cardiff

  • Datum konání akce

    10. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku