Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Užití CAN-Busu pro stanovení zatížení převodů vozidla

Popis výsledku

V dnešní generaci automobilů se k ovládání elektrických i mechanických systémů stále více užívá digitálních technologií na místo analogových. Významně se uplatňuje sběrnice CAN-Bus. Výrobci osobních automobilů v Evropě sice používají standardní komunikační rozhraní, ale jednotlivé aplikační protokoly založené na sěrnici CAN jsou nestandardní a jejich zpřístupnění se omezuje pouze na diagnostiku závad. Článek naznačuje řešení problematiky u vozů Škoda a popisuje postup zjišťování a analýzy datových informací z palubní sítě vozu Škoda Fabia pro účely posuzování dynamického chování.

Klíčová slova

CAN-Busgearboxdiagnostik

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Network CAN-BUS for Assessment Transmission Load of Vehicle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    More and more digital technology is used in modern cars to operate electrical and mechanical systems. CAN-Bus communication takes significant place in these days. European car production networks use standard communication interface but all car CAN-basedhigher-layer protocols used are nonstandard and the connection is specialized only for car diagnostics. This article tryes to explain how to solve these problems at Skoda vehicles by data acquisition from CAN-Bus of Skoda Fabia for analysis of car dynamic behaviour.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Network CAN-BUS for Assessment Transmission Load of Vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    More and more digital technology is used in modern cars to operate electrical and mechanical systems. CAN-Bus communication takes significant place in these days. European car production networks use standard communication interface but all car CAN-basedhigher-layer protocols used are nonstandard and the connection is specialized only for car diagnostics. This article tryes to explain how to solve these problems at Skoda vehicles by data acquisition from CAN-Bus of Skoda Fabia for analysis of car dynamic behaviour.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering mechanics

  • ISBN

    978-80-87012-06-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    181-182

  • Název nakladatele

    Institute of Theoretical and Applied Mechanics Academy of Science of Czech Republic

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    14. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

JR - Ostatní strojírenství

Rok uplatnění

2007