Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F07%3APU69553" target="_blank" >RIV/00216305:26210/07:PU69553 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions.
Název v anglickém jazyce
Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 3rd WSEAS Int. Conf. on Dynamical Systems and Control
ISBN
978-960-6766-08-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
166-171
Název nakladatele
WSEAS Press
Místo vydání
Arcachon, France
Místo konání akce
Arcachon, France
Datum konání akce
13. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—