Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání simulací nárazových zkoušek kluzáku do tuhé a měkké dopadové plochy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APU79503" target="_blank" >RIV/00216305:26210/08:PU79503 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of Hard and Soft Soil Impact Surface in Glider Crashworthiness Test Simulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Abstract. The article describes compliance evaluation of a glider cockpit crashworthiness numerical simulation using a static test. The design of the test and the numerical simulation model were prepared in accordance with the CS 22.561(b)(2) requirements. The next part demonstrates a comparison of two crash test simulations to the hard and soft soil impact surface. Injury criteria were used to evaluate the simulations. The whole simulation was developed using nonlinear explicit transient dynamic computer code MSC. Dytran. Both the test and the simulations were carried out by the Institute of Aerospace Engineering, Brno University of Technology.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Hard and Soft Soil Impact Surface in Glider Crashworthiness Test Simulation

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract. The article describes compliance evaluation of a glider cockpit crashworthiness numerical simulation using a static test. The design of the test and the numerical simulation model were prepared in accordance with the CS 22.561(b)(2) requirements. The next part demonstrates a comparison of two crash test simulations to the hard and soft soil impact surface. Injury criteria were used to evaluate the simulations. The whole simulation was developed using nonlinear explicit transient dynamic computer code MSC. Dytran. Both the test and the simulations were carried out by the Institute of Aerospace Engineering, Brno University of Technology.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Centrum leteckého a kosmického výzkumu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    64

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus