Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konstrukce kabiny kluzáku při havarijním přistání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU63003" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU63003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Sailplane Cockpit Structure during Emergency Landing Condition

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes the compliance evaluation of the glider cockpit crashworthiness numerical simulations with the static test. The design of the test and the numerical simulation model were prepared in accordance with JAR 22.561(b)(2) requirements. The next part demonstrates suggestion of crashworthiness methodology evaluation of glider cockpit with help pilot injuries criteria. The whole simulation was developed using the nonlinear explicit transient dynamic computer code MSC. Dytran. The test and the simulations were carried out by the Institute of Aerospace Engineering, Brno University of Technology.

  • Název v anglickém jazyce

    The Sailplane Cockpit Structure during Emergency Landing Condition

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the compliance evaluation of the glider cockpit crashworthiness numerical simulations with the static test. The design of the test and the numerical simulation model were prepared in accordance with JAR 22.561(b)(2) requirements. The next part demonstrates suggestion of crashworthiness methodology evaluation of glider cockpit with help pilot injuries criteria. The whole simulation was developed using the nonlinear explicit transient dynamic computer code MSC. Dytran. The test and the simulations were carried out by the Institute of Aerospace Engineering, Brno University of Technology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Centrum leteckého a kosmického výzkumu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CD PROCEEDINGS

  • ISBN

    0-9533991-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Optimage Ltd., Edinburgh, UK

  • Místo vydání

    HAMBURG, GERMANY

  • Místo konání akce

    Hamburg

  • Datum konání akce

    3. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku