Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výpočtové metody při vývoji Stirlingova motoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F09%3APU82082" target="_blank" >RIV/00216305:26210/09:PU82082 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výpočtové metody při vývoji Stirlingova motoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje výpočtové modely Stirlingova motoru o výkonu 3kW. K řešení dynamiky a termodynamiky motoru jsou použity soudobé nastroje na bázi MKP, MBS a CFD. Jsou zde rovněž prezentovány výsledky z bumerického řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    Computational Methods In Stirling Engine Development Process

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents computational used in a powertrain development process. A complex computational model of a powertrain - a virtual engine is a powerful tool for a solution of structural, thermal and fatigue problems gives answers to different questions, mainly those concerning the area of noise, vibrations and component fatigues. The main contribution is the fact that all models namely those of a cranktrain, a valvetrain, a gear timing mechanism and a fuel injection pump are solved simultaneously, using a complex computational model. Synchronous solutions can have a fundamental effect on results of powertrain dynamics solutions. Additionally, it might help to understand influences among powertrain parts. The virtual engine is assembled as well as numerically solved in Multi Body System.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opotřebení, spolehlivost, diagnostika 2009

  • ISBN

    978-80-7399-847-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    230

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku