Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Particle re-suspension in city areas with intensive traffic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F10%3APU88660" target="_blank" >RIV/00216305:26210/10:PU88660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Particle re-suspension in city areas with intensive traffic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A numerical modelling based on the finite volume method is used for a detail study of the relation between a wind velocity above buildings roofs and a near-ground air velocity in the city area. To simulate traffic, an original model is used that takes into account traffic density, speed of cars and number of traffic lanes (Jicha at al., 2000). The predicted near-ground air threshold velocity of re-suspension at the studied street canyon is compared with two theoretical studies on particle re-suspensionfrom horizontal surfaces. The wind threshold velocity of re-suspension is derived from a long-term measurement carried out in the city of Brno.

  • Název v anglickém jazyce

    Particle re-suspension in city areas with intensive traffic

  • Popis výsledku anglicky

    A numerical modelling based on the finite volume method is used for a detail study of the relation between a wind velocity above buildings roofs and a near-ground air velocity in the city area. To simulate traffic, an original model is used that takes into account traffic density, speed of cars and number of traffic lanes (Jicha at al., 2000). The predicted near-ground air threshold velocity of re-suspension at the studied street canyon is compared with two theoretical studies on particle re-suspensionfrom horizontal surfaces. The wind threshold velocity of re-suspension is derived from a long-term measurement carried out in the city of Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DN - Vliv životního prostředí na zdraví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OC08019" target="_blank" >OC08019: Transport, transformace a distribuce aeroalergenů v městském mikro a mezoměřítku</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transport, Health and Environment

  • ISBN

    978-80-7399-141-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    242

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Transport Research Centre

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    3.11.2010

  • Datum konání akce

    2. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku