Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Balancing Unit of Special Three-cylinder Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25651" target="_blank" >RIV/00216305:26210/11:PR25651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Drapal_--_Vyvazovaci_jednotka_nestandardni.pdf" target="_blank" >http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Drapal_--_Vyvazovaci_jednotka_nestandardni.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Balancing Unit of Special Three-cylinder Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This balancing unit is designed for an internal-combustion spark-ignition engine with special firing intervals. It uses part of counterweights on all crankshaft throws and weights at the end of the balance shaft and its drive gear wheel. Balancing unit is based on the principle of contra-rotating force vectors and moment of a couple vectors. It reduces vibrations to the powertrain frame, and thus also decreases the acoustic emission.

  • Název v anglickém jazyce

    Balancing Unit of Special Three-cylinder Engine

  • Popis výsledku anglicky

    This balancing unit is designed for an internal-combustion spark-ignition engine with special firing intervals. It uses part of counterweights on all crankshaft throws and weights at the end of the balance shaft and its drive gear wheel. Balancing unit is based on the principle of contra-rotating force vectors and moment of a couple vectors. It reduces vibrations to the powertrain frame, and thus also decreases the acoustic emission.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Special balancing unit R3

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Vyvažovací jednotka sestává z protiběžného vyvažovacího hřídele, jenž je navržen tak, aby spolu s protizávažími na klikovém hřídeli eliminoval výsledný vektor I. řádu setrvačných sil a jejich momentů, buzený posuvnými částmi klikového mechanismu zkušebního motoru s nestandardními rozestupy zážehů. Jedná se o jedinečné zařízení, jež je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení Fakulty strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně ? Technická 2896/2, 616 69 Brno.

  • Ekonomické parametry

    Popisovaná vyvažovací jednotka významně snižuje náklady na prototypovou výrobu zmíněného zkušebního spalovacího motoru, jelikož i při minimálních úpravách součástek stávajícího provedení motoru dosahuje požadované úrovně jeho vyvážení.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    00216305

  • Název vlastníka

    ÚADI-odbor spalovacích motorů

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem