Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Torsional Damper of Special Three-cylinder Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25652" target="_blank" >RIV/00216305:26210/11:PR25652 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Drapal_--_Tlumic_torsnich_kmitu_nestandardni.pdf" target="_blank" >http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Drapal_--_Tlumic_torsnich_kmitu_nestandardni.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Torsional Damper of Special Three-cylinder Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This torsional vibration damper is designed for an internal-combustion spark-ignition engine with special firing intervals. Basically, it is the additional torsional system that is connected to cranktrain at the largest torsional deflections, therefore on the crankshaft front end. The main purpose of torsional vibration damper is to improve the psychoacoustic effect of the powertrain.

  • Název v anglickém jazyce

    Torsional Damper of Special Three-cylinder Engine

  • Popis výsledku anglicky

    This torsional vibration damper is designed for an internal-combustion spark-ignition engine with special firing intervals. Basically, it is the additional torsional system that is connected to cranktrain at the largest torsional deflections, therefore on the crankshaft front end. The main purpose of torsional vibration damper is to improve the psychoacoustic effect of the powertrain.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Special torsional damper R3

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Setrvačná hmota (tedy vnější a vnitřní prstenec a šrouby) resonančního tlumiče torsních kmitů klikového mechanismu zkušebního motoru s nestandardními rozestupy zážehů je s řemenicí klikového hřídele spojena prostřednictvím pryžového prvku. V něm je mařena energie zejména vyšších řádů harmonických složek torsního kmitání tohoto klikového mechanismu. Jedná se o jedinečné zařízení, jež je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a jeumístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení Fakulty strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně ? Technická 2896/2, 616 69 Brno.

  • Ekonomické parametry

    Popisovaný tlumič torsního kmitání je navržen tak, aby jeho setrvačnou hmotu bylo možno spojit s řemenicí klikového hřídele prostřednictvím pryžového prvku použitím méně nákladné metody lisováním. Aplikace tlumiče torsního kmitání pak sníží především náklady na dodatečné akustické odstínění zkušebního motoru, neboť potlačuje charakteristický hlukový projev motoru přímo u jeho zdroje.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    00216305

  • Název vlastníka

    ÚADI-odbor spalovacích motorů

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem