Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problem Based Learning in Engineering Educatiion

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APU95107" target="_blank" >RIV/00216305:26210/11:PU95107 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Problem Based Learning in Engineering Educatiion

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with introduction of the Problem-based learning (PBL) methodology into selected curricula of Mechanical Engineering. Principal idea of PBL is shifting the educational process from the ?learning by hearing? to the ?learning by doing? mode.We describe our experience with PBL introduction as a part of a project funded by the European Social Fund. Starting position of our educational system, accepted measures and obtained results of still running project are described in the following text.

  • Název v anglickém jazyce

    Problem Based Learning in Engineering Educatiion

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with introduction of the Problem-based learning (PBL) methodology into selected curricula of Mechanical Engineering. Principal idea of PBL is shifting the educational process from the ?learning by hearing? to the ?learning by doing? mode.We describe our experience with PBL introduction as a part of a project funded by the European Social Fund. Starting position of our educational system, accepted measures and obtained results of still running project are described in the following text.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings 2011 World Congress on Engineering and technology

  • ISBN

    978-1-61284-363-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    879-882

  • Název nakladatele

    IEEE Press

  • Místo vydání

    Shanghai, China

  • Místo konání akce

    Shanghai

  • Datum konání akce

    28. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku